Portálové jeřáby provedení Silverline
Portálové jeřáby provedení SILVERLINE pojíždí po kolejnicích v úrovni podlahy a jsou oblíbené pro svoji konstrukční dokonalost a možnost větší výbavy, provozní spolehlivost a přesnost manipulace.
Jednonosníkové a dvounosníkové konstrukce lze vybavit jedním a nebo dvěma lanovými kladkostroji SWF KRANTECHNIK o celkové maximální nosnosti do 80000 kg. Pojezdy jeřábů a kladkostrojů již v základu plynulé, zdvihy standartně dvourychlostní. Instalované kladkostroje obsahují monitorovací zařízení stavu a lze je podle požadavku vybavit např. plynulým zdvihem nebo požadovat jiné klasifikace a rychlosti než uvedené v tabulce. Ovládání závěsnými tlačítkovými ovladači nebo rádiovými soupravami AKERSTRÖMS popř. HBC RADIOMATIC.
Jeřáby se používají pro nejnáročnější manipulace s břemeny zavěšenými na háku, nebo uchycenými prostřednictvím závěsných prostředků, včetně elektromagnetických traverz. Uplatňují se především ve všech běžných a těžkých provozech výrobních závodů, skladovém hospodářství a automobilovém průmyslu při manipulaci s formami.
Provoz je možný v halách (INDOOR), v otevřeném prostoru bez střechy (OUTDOOR), nebo ve výbušném prostředí (EXC).
| Nosnost | Rozpětí | Klasifikace zdvihu | Max. zdvih | Rychlost zdvihu kladkostroje | Rychlost pojezdu | ||||
| Jeřábu | Kladkostroje | ||||||||
| kg | m | FEM | ISO | m | m/min | m/min | m/min | ||
|
Dvounosníková konstrukce mostů
|
Jednonosníková konstrukce mostů
|
1000 |
Maximálně do 24 resp. do 20* |
3m | M6 | 12 | 10/1,7 |
Plynule maximálně do 63 |
Plynule maximálně do 32 |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1250 | 3m | M6 | 12 | 10/1,7 | |||||
| 1600 | 3m | M6 | 9,5 | 5/0,8 | |||||
| 1600 | 2m | M5 | 12 | 10/1,7 | |||||
| 2000 | 2m | M5 | 9.5 | 5/0,8 | |||||
| 2000 | 3m | M6 | 12 | 10/1,7 | |||||
| 2000 | 3m | M6 | 9.5 | 5/0,8 | |||||
| 2500 | 3m | M6 | 11 | 5/0,8 | |||||
| 2500 | 2m | M5 | 12 | 10/1,7 | |||||
| 3200 | 2m | M5 | 11 | 5/0,8 | |||||
| 3200 | 1Am | M4 | 12 | 5/0,8 | |||||
| 4000 | 3m | M6 | 12 | 5/0,8 | |||||
| 4000 | 3m | M6 | 12 | 10/1,7 | |||||
| 5000 | 2m | M5 | 9 | 5/0,8 | |||||
| 5000 | 2m | M5 | 9 | 10/1,7 | |||||
| 6300 | 1Am | M4 | 9 | 4/0,7 | |||||
| 6300 | 1Am | M4 | 9 | 8/1,3 | |||||
| 6300 | 3m | M6 | 9 | 8/1,3 | |||||
| 8000 | 3m | M6 | 9 | 5/0,8 | |||||
| 8000 | 2m | M5 | 9 | 8/1,3 | |||||
| 10000 | 2m | M5 | 9 | 5/0,8 | |||||
| 10000 | 1Am | M4 | 9 | 8/1,3 | |||||
| 12500 | 1Am | M4 | 9 | 4/0,7 | |||||
| 12500 | 3m | M6 | 9 | 4/0,7 | |||||
| 12500 | 3m | M6 | 9 | 8/1,3 | |||||
| 15000 | 2m | M5 | 9 | 3,2/0,5 | |||||
| 16000 | 2m | M5 | 9 | 2,5/0,4 | |||||
| 16000 | 2m | M5 | 9 | 4/0,7 | |||||
| 16000 | 2m | M5 | 71 | 8/1,3 | |||||
| 20000 | 1Am | M4 | 9 | 2,5/0,4 | |||||
| 20000 | 1Am | M4 | 9 | 4/0,7 | |||||
| 20000 | 3m | M6 | 9 | 2,5/0,4 | |||||
| 20000 | 3m | M6 | 9 | 8/1,3 | |||||
| 25000 | 2m | M5 | 9 | 2,5/0,4 | |||||
| 25000 | 3m | M6 | 9 | 4/0,7 | |||||
| 30000 | 1Am | M4 | 9 | 2,5/0,4 | |||||
| 32000 | 2m | M5 | 9 | 2/0,3 | |||||
| 32000 | 2m | M5 | 9 | 4/0,7 | |||||
| 40000 | 1Am | M4 | 8 | 2/0,3 | |||||
| 40000 | 3m | M6 | 8 | 2,5/0,4 | |||||
| 40000 | 1Am | M4 | 8 | 4/0,7 | |||||
| 50000 | 2m | M5 | 8 | 2,5/0,4 | |||||
| 60000 | 1Am | M4 | 8 | 2,5/0,4 | |||||
| 63000 | 2m | M5 | 8 | 2/0,3 | |||||
| 80000 | 1Am | M4 | 8 | 2/0,3 | |||||
Lze požadovat i jiné klasifikace a rychlosti zdvihu včetně plynulé
Pro uvedenou nosnost ekonomicky nejvýhodnější provedení
* dvounosníková resp. jednonosníková konstrukce mostů